reklama

Rozhodni sa a choď

Tretí ročník osemročného gymnázia- osudová križovatka mojej budúcnosti. Vyber si maturitné predmety anbsp;uč sa už teraz. To, že som nechodila do deviatej triedy ma len uchránilo od ďalších stresových situácií. Vybrať si vnbsp;štrnástich čomu sa chcem venovať? No jasné, snbsp;mojou nerozhodnosťou by som skončila na gympli štvorročnom. Tak som to pre istotu riskla vnbsp;ešte skoršom veku, predsa tam bol žolík „ak sa mi nebude páčiť, prestúpim

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čím by som chcela byť? Mysli, dievča! Niečo, čo ťa bude napĺňať.Najprv ma chytilo povolanie tlmočníčky/ prekladateľky. Nie zlé, ALE...

Literárno- dramatický krúžok vo mne zanechal niečo, čo mastále bude lákať na umením. Nikdy nezabudnem na naše hodiny, keď sme sa smialido popuku, keď sme mali tvorivú krízu a mali sme len tri mesiace do absolváku.A taktiež nezabudnem na moju derniéru. Posledný krát som stála na doskáchznamenajúcich svet. Slzy v očiach a hrča v hrdle. Chvalabohu ažpo klaňačke. Rodičia ma upokojovali slovami „Neboj sa, veď sa tam ešte vrátiš."Nevrátim.... A VŠMU ani neskúsim. Trhalo by mi srdce keby ma tam nevzali.V tomto prípade nádej umrela predtým než sa stihla zrodiť. Divadlo jedinez pozície diváka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Našla som si možnú cestu ako by som mohla zostať v kontaktes umením, využila by som kreativitu a obľubu písať. Slovo žurnalistikapre mňa znamená hľadanie niečoho nového, čo treba predať ďalším ľuďom. Na našejškole máme možnosť navštíviť psychologičku, ktorá nám pomocou testu pomôže privýbere štúdia. Mne výber našťastie schválila.

Už teraz, keď sa cítim ešte stále veľmi nezodpovedná mámmyslieť na dlhšiu dobu, než sú nasledujúce štyri dni. Niekedy mi ten deviatyrok naozaj chýba. O rok nebudem vedieť čo skôr. Autoškola, prijímačky, maturaa štátnice. Vodičák a štátnice by som mohla robiť tento rok, nobohužiaľ nemám 18. Potrebujem ísť do skleníka dozrieť.

Veronika Slezáková

Veronika Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá supercell ukazujúca sa svetu spoza štvorčekovaného zošita A5 Zoznam autorových rubrík:  DMC FX 50 a jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu