reklama

(Un)Comfortably numb

Nechcem si to pripustiť. V živote obyčajného človeka nastane toľko zvratov. Najhoršie na tom je, že neviete kedy prídu a akou intenzitou vás zasiahnu. Chcela by som to zobrať „športovo , no bohužiaľ k športu som nikdy vzťah nemala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

To nemôže byť pravda, vravím si. Žeby som mala ružovéokuliare ja? Veď ja sa nemám prečo trápiť. Nič zlé som neurobila, nemám si čozazlievať.

Come on, now.
I hear youre feeling down.
Well I can ease your pain,
Get you on your feet again.

Chcela by som teraz byť pri tebe a poriadne ťa objať.Vždy si bol pre mňa tým najlepším bratom na svete. A aj teraz, keďpotrebuješ pomoc ty, poskytuješ ju práve mne.

Relax.
I need some information first.
Just the basic facts:
Can you show me where it hurts?

Ja viem kde to bolí. Ak to nevyliečim ja, tak to urobí čas. Snáďsa potom nad tým len usmeješ a v mysli ostanú len príjemné spomienky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A tebe, milá „sestra" neprajem nič zlé. Teda... verímže sa splní:

 What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around

 Povedala by si, že text pesničky ktorá sa ti tak páčilasadne aj na teba?

 Potrebujem si obrúsiť lakte. Ale tak poriadne. Lebopotvrdilo sa to, že každý sa má starať do seba. Žiaden súcit ani spoľah. Tedanie s tými cudzími, aj keď by ste si mysleli, že raz budete rodina.A vlastne... ani to by nič nemuselo znamenať. Iba ďalšia formalita.

Použité boli úryvky z piesní Comfortablynumb (Pink floyd), What goes around... comes around (Justin Timberlake)

Veronika Slezáková

Veronika Slezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Malá supercell ukazujúca sa svetu spoza štvorčekovaného zošita A5 Zoznam autorových rubrík:  DMC FX 50 a jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu